After Work seminarium om innehållsmarknadsföring/ Content marketing den 11 mars i Stockholm

 

Innehållsmarknadsföring, eller Content Marketing är en viktig trend inom sociala medier.  Innehåll skapas genom att vi delar med oss av vår kompetens. Genom texter, bilder eller filmer blir företaget eller din personliga profil tydligare. Det är med andra inte traditionell reklam utan snarare att dela med sig av kunskaper som är värdefulla för företagets potentiella kunder.
Tillsammans med Annica Ahlberg-Valdna, frilansskribent  och Maria Skantz, AD och formgivare håller Daniel Stintzing, strateg inom sociala medier på Ordbilda ett kvällsseminarium tisdagen den 11 mars mellan 18.30 och 20.30 på Valhallavägen 128

Vi lotsar dig genom exempel på verktyg, kanaler och innehåll som bäst lämpar sig för att just du ska bli ännu synligare i mediebruset och locka fler kunder till ditt företag. Som företagare är det viktigt att veta varför och hur man ska satsa på de kanaler som ger optimal affärsnytta och trafik.Tanken är att seminariet kort därefter följs upp med en mer omfattande Workshop lördagen 22 mars
där du får arbeta mer konkret med dessa områden.
Självkostnadspriset är 100 SEK och då ingår även kaffe, te och smörgås.

OSA senast på måndag 10 mars 2014.

Advertisements

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s