#Blogg100 dag 15 – #Webcoast dag 2 (titeln är stulen av grannen)

Mitt föredrag om LinkedIn för Ordbilda fick bli improviserat eftersom ljusprojektorn inte fungerad ihop med Mac

Stintzing's Blog

LinkedIn lejon eller katt lion or cat?  40 personer lyssnade när jag höll mitt föredrag i Binero rummet LinkedIn lejon eller katt
lion or cat?
40 personer lyssnade när jag höll mitt föredrag i Binero rummet

LinkedIn föredrag utan Powerpoint

Efter att noga ha förberett mitt föredrag och powerpointpresentation visade det sig
att ljusprojektorn inte fungerade ihop med min mac och ingen visst varför. 
Jag fick improvisera och hålla föredraget utan någon backup utan direkt ur minnet
Det var nästan 40 personer i rummet och allt gick på Bambuser genom Johan Lange. 
Många är intresserade av att veta mer om LinkedIn och hur det går att  skapa visuella bilder av sitt nätverk och sin tidigare karriär. Inmaps heter LinkedIns nätverkskarta som analyserar
och delar upp ditt nätverk i olika delar utifrån hur personerna inbördes har kontakt med 
varandra, 
Timeline visar vad du har gjort tidigare i ditt liv i form av en linje med olika färger.
Resumebuilder skapar en automatiserad version av din tidigare karriär. 
Alla dessa verktyg…

View original post 17 fler ord

Kommentera

